Поширені питання
Якщо у мене зламався товар куплений в вашому магазині. Що робити?
Перше. Головне зберігати спокій, вже нічого не виправити.
Друге. Знайти всі документи які ви отримали від кур'єрської служби в момент отримання замовлення з нашого магазину (ТТН - товарно-транспортну накладну і чеки (від кур'єрської служби)).
Третє. Вам потрібно також знайти всю упаковку, в якій ваше замовлення до вас прибув.
Четверте. Сфотографувати поломку (зламаний інструмент) з усіх боків, а також документи від кур'єрської служби (ТТН і чеки).
П'яте. Зателефонуйте в інтернет магазин і залиште заявку на розгляд гарантійного випадку.
На які товари у вас є Гарантія?
У нашому магазині на всі товари поширюється гарантія як від виробника, так і від магазину. Вона триває від 14 днів, до 60 місяців.У вашому магазині є самовивезення?
На жаль ми є складом закритого типу і не можемо пускати не територію сторонніх людей. Також працівникам складу категорично забороняється виносити якусь продукцію зі складу (крім кур'єрів). Щоб уникнути пропаж або інший пропажі товару зі складу. Таким чином самовивезення відсутня, Ви можете отримати ваше замовлення будь яким способом отримання товару з нашого інтернет магазину.Які способи оплати є в вашому магазині?
Для більш комфортної покупки ми підібрали найпоширеніші способи оплати: передоплата на карту ПриватБанку, монобанк і на розрахунковий рахунок, післяплата новою поштою, промоплата.Ви відправляєте післяплатою?
Наш магазин відправляє всі свої товари післяплатою. Для оплати товару при отриманні - скористайтеся кур'єрською службою Нова пошта.